Znajdź i kup najlepsze ubezpieczenie online
Zostaw kontakt, a doradca finansowy oddzwoni z najlepszą ofertą!
Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce jest częścią grupy Danske Bank.
W 2000 r. Danske Bank A/S przejął Polsko-Kanadyjski Bank św. Stanisława, założony w 1991 r. W 2001 r. zmienił nazwę na Danske Bank Polska S.A. W 2006 r. Danske Bank Polska S.A. przekształcił się w Danske Bank A/S S.A. Oddział w Polsce.
Z roku na rok zwiększa się liczba firm korzystających z pakietu usług Danske Bank. Na rynku wciąż jest mało placówek bankowych, które kierowały by swoją usługę typowo do klientów korporacyjnych. Z tego też powodu Danske Bank cieszy się dużym zainteresowaniem. Bank ten jest duńską placówką – łączy w sobie skandynawską tradycję z nowoczesnym podejściem do oszczędzania i budżetowania firm. Z oferty banku mogą korzystać klienci indywidualni. Mimo to głównym odbiorcą usług wciąż są małe, średnie i duże przedsiębiorstwa.
Misją zarządu banku jest dostarczanie klientom korporacyjnym jak najlepszej jakości usług i produktów finansowych. Specjaliści pracujący w Danske Bank mają wieloletnie doświadczenie w pracy z klientami z międzynarodowych spółek. Zespół fachowców świadczy szeroki pakiet usług związany z zarządzaniem pieniędzmi oraz innymi produktami finansowymi. Danske Bank to także duża oferta ubezpieczeń oraz funduszy dla firm. Klienci banku mogą skorzystać także z szerokiego pakietu ubezpieczeń pracowniczych. Klient może swobodnie i bez problemów zarządzać swoim kontem poprzez mobilny system obsługi klienta czynny 24h na dobę. System Bussines Online pomaga zarządzać kontem firmowym oraz mięć stały dostęp do informacji bez konieczności chodzenia do siedziby banku. Business Online jest internetowym, działającym w czasie rzeczywistym systemem bankowym zapewniającym bieżący dostęp do rachunków w Danske Banku w Polsce, Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Wielkiej Brytanii, Irlandii Północnej, Niemczech, Irlandii za pomocą tego samego loginu. Główne funkcjonalności:
Wypowiedzieć umowę można pisemnie wypełniając formularz przygotowany przez bank. Wypowiedzenie umowy na produkt czy usługę można wysłać pocztą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru lub złożyć osobiście w siedzibie banku. Zgłoszenie szkody objętej ubezpieczeniem, zastrzeżenie karty, dostępu do rachunku i innych produktów finansowych, zgłoszenie nieautoryzowanego dostępu do naszego serwisu transakcyjnego czy konta:
Business Online helpdesk
Tel. +48 22 33 77 190
E-mail: customersupport@pl.danskebank.com
Departament Obsługi Klienta Biznesowego
Nowy użytkownik w Business Online, nowe konto, zmiana pełnomocnictw
Tel. +48 22 33 77 133
Klienci indywidualni
Danske Bank A/S S.A.
Oddział w Polsce
ul. Emilii Plater 28
00-688 Warszawa
Pomoc techniczna Business Online (8:00-17:00)
Tel. +48 22 33 77 190
Departament Bankowości Korporacyjnej
Tel. +48 22 33 77 150
Wymiana walut oraz wiadomości z rynku.
Tel. +48 22 33 77 110