Zgłoszenie szkody przez Facebooka

Rozwiązania, które mają być wygodne dla klientów to obecnie priorytet wszystkich firm, również tych finansowych i ubezpieczeniowych. Wszyscy dążą do tego, by klientowi wyjść naprzeciw i umożliwić mu jak najłatwiejsze realizowanie jego celów, potrzeb i oczekiwań. Na tej podstawie właśnie pojawiła się opcja zgłoszenia szkody przez Facebooka. O co dokładnie chodzi i na czym polega ta możliwość? Oto najważniejsze informacje.
Zgłoszenie szkody przez Facebooka
Możliwość zgłoszenia szkody przez Facebooka, to opcja, którą dla swoich klientów udostępniła Warta. Klienci są coraz bardziej mobilni, oczekują, że firmy również sprostają temu wyzwaniu i Warta zdecydowała wyjść naprzeciw. Utworzony został profil firmowy Warty, na którym klienci mogą nie tylko zamieszczać informacje i swoje komentarze, ale również mogą przesyłać prywatne wiadomości za pomocą Massengera. Dodatkowo coraz powszechniej stosowane w Massengerze boty, powodują, że komunikacja z marką staje się znacznie bardziej zautomatyzowana, a co za tym idzie, każdy klient znacznie szybciej może załatwić swoją sprawę i swoje problemy. Zgłoszenie szkody przez Facebooka pozwala na szybkie i sprawne skierowanie sprawy do właściwego działu towarzystwa, tym bardziej, że znaczna część działań przejęta została przez automatyczne rozwiązania. Klient nie jest już uzależniony od czasu i kompetencji pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem. Większość spraw rozwiązuje sobie sami automatycznie wysyła własne zgłoszenie. To szybkie i proste rozwiązanie. Możliwość wykorzystania funkcjonalnego Chat bota powoduje, że klient natychmiast zostaje obsłużony i skierowany na właściwe tory. Dopiero, gdy zadaje bardziej skomplikowane pytanie zostaje przekierowany do konsultanta. Standardowe jednak zdarzenia może samodzielnie rozwiązać, co również ma ogromne znacznie.