Znajdź i kup najlepsze ubezpieczenie online
Niedawno na polskim rynku pojawiła się nowa marka ubezpieczeniowa – Trasti. Podstawą oferty są ubezpieczenia komunikacyjne, które można będzie zakupić w wygodny sposób. Klienci Trasti będą mogli również liczyć na bardzo atrakcyjne ceny. A jaką zasadą kieruje się nowoczesny insurtech? Trasti – Po prostu fair!
Trasti jest nową marką na polskim rynku ubezpieczeń, która stworzona została przez zespół ekspertów, z wieloletnim doświadczeniem na rynku ubezpieczeniowym. Dzięki temu klienci mogą liczyć nie tylko, że oferta Trasti będzie dostosowana do aktualnych trendów rynkowych, ale też na wysoki standard obsługi i nowoczesne podejście.
Ubezpieczycielem, który wspiera i zapewnia bezpieczeństwo klientom Trasti, jest Zavarovalnica Triglav. Z całą pewnością jest to jedno z największych i najprężniej działających towarzystw ubezpieczeniowych w Europie Południowej. Siedziba firmy zlokalizowana jest w Słowenii, a towarzystwo jest notowane na giełdzie w Ljubljanie
Podstawą oferty Trasti są ubezpieczenia komunikacyjne. Oczywiście najważniejszym z nich jest obowiązkowe ubezpieczenie OC, którego coroczny zakup jest obowiązkowy dla wszystkich kierowców. Trasti zapewnia wygodny sposób zakupu ubezpieczenia, oferowanego w bardzo atrakcyjnej cenie.
Obecnie ofertę cenową Trasti można poznać, korzystając z popularnych kalkulatorów OC. Niebawem jednak klienci będą mogli skorzystać także z innych metod. Trasti skupia się przede wszystkim na wykorzystaniu nowoczesnych technologii, których coraz częściej oczekują klienci firm ubezpieczeniowych. Firma działa w oparciu o innowacyjny model biznesowy – produkty są proste i w pełni zrozumiałe, co z pewnością zostanie docenione przez kierowców na polskim rynku. Wszystko zgodnie z mottem biznesowym firmy: “Trasti. Po prostu fair!”.
Oprócz dobrej ceny ubezpieczenia OC, Trasti gwarantuje także możliwość skorzystania z rat 0%, a także płatności przelewem tradycyjnym. Kierowcy mogą również dokonać płatności online lub karta płatniczą.
Choć podstawą oferty Trasti jest ubezpieczenie OC, kierowcy mogą również skorzystać z dodatkowych usług ubezpieczeniowych.
Zielona Karta
Klienci Trasti, którzy podróżują za granicę, mogą otrzymać Zieloną Kartę. Usługa ta jest całkowicie bezpłatna dla osób, które wykupiły ubezpieczenie OC w Trasti. Obecnie nie we wszystkich krajach wystarczy ubezpieczenie OC. W niektórych z nich kierowcy muszą posiadać Zieloną Kartę. Chroni ona przed odpowiedzialnością w razie spowodowania wypadku lub kolizji poza granicami Polski.
Pomoc drogowa i Assistance
Kolejną usługą, z której mogą skorzystać klienci Trasti, jest pomoc drogowa i Assistance. Bez wątpienia jest to forma ubezpieczenia, z której korzysta coraz więcej kierowców. Możliwość wezwania pomocy w ramach Assistance może być nieoceniona, gdy auto odmówi posłuszeństwa. W Trasti kierowcy, w ramach Assistance mogą liczyć na pomoc w razie awarii, wypadku i kradzieży samochodu, a także zgubienia lub zatrzaśnięcia w aucie kluczyków czy zatankowania niewłaściwego paliwa. Zakres jest tutaj bardzo szeroki, dlatego warto zapoznać się z ofertą Trasti Assistance.
Ubezpieczenie NNW
W ofercie Trasti znajduje się również NNW, czyli ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, jeśli ich skutkiem jest śmierć lub trwały uszczerbek na zdrowiu. Co bardzo ważne, w ramach NNW Trasti ochroną objęty jest zarówno kierowcy, jak i wszyscy pasażerowie.
Naprawa samochodu
Dużym ułatwieniem jest możliwość naprawy samochodu w jednym z ogólnopolskiej sieci warsztatów współpracujących z Trasti. Aby skorzystać z takiej usługi, wystarczy skontaktować się pod numerem telefonu +48 22 250 93 73. Obecnie firma Trasti współpracuje ze 170 warsztatami w całym kraju, daje dwa lata gwarancji na wykonaną naprawę, a także zapewnia obsługę door-to-door.
Wynajem samochodu
Klienci Trasti mogą również skorzystać z możliwości wynajmu samochodu w ramach obsługi szkody z OC. Trasti oferuje sprawdzone, dobre samochody znanych marek, a także rozliczenia bezgotówkowe.
Jak zgłosić szkodę w Trasti? To proste. Klienci Trasti mogą skorzystać z kilku możliwości zgłoszenia szkody:
Zgłoszenia szkód oraz infolinia produktowa możliwe od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 – 20:00 pod numerem telefonu: 22 250 93 73
HPI GMA Sp. z o.o. ul. Wołoska 5 (budynek TAURUS) wejście A, 3 piętro 02-675 Warszawa